Çağrı merkezi hizmetlerinin ötesinde yeni satış fırsatları
SİZE EKSİKSİZ DAĞITIM ÇÖZÜMLERİ SUNUYORUZ
Direct Scouts çoklu kanal yüksek verimlilikte bir doğrudan satış konseptidir ve bu konsept ile müşterilerimize danışmanlıktan meslek içi eğitime, satış materyallerinin kreasyonundan yüz yüze veya telefonla kişisel müşteri görüşmelerine kadar eşlik ediyoruz.
Bunun sizin için anlamı şudur: daha fazla satış Knowhow’u, telefonla satışın ötesinde yeni satış yolları ve satış organizasyonunuzda optimum düzeyde sağlam bağlantılar.
SİZE EKSİKSİZ DAĞITIM ÇÖZÜMLERİ SUNUYORUZ
Direct Scouts çoklu kanal yüksek verimlilikte bir doğrudan satış konseptidir ve bu konsept ile müşterilerimize danışmanlıktan meslek içi eğitime, satış materyallerinin kreasyonundan yüz yüze veya telefonla kişisel müşteri görüşmelerine kadar eşlik ediyoruz.
Bunun sizin için anlamı şudur: daha fazla satış Knowhow’u, telefonla satışın ötesinde yeni satış yolları ve satış organizasyonunuzda optimum düzeyde sağlam bağlantılar.

DIRECT SCOUTS ÇOKLU KANAL AYRINTILARI
Direct Scouts çoklu kanal yaklaşımı birbirini takip eden iki aşamadan oluşur:
Aşama 1: Analiz ve hazırlık
Satış süreçleri firmanıza uygun olmalıdır. Bu nedenle bizde satış danışmanlıkla başlar. Sizle birlikte ilk adımda firmanızın varolan durumunu ve hedef pazarlarınızda başarılı bir satışın koşullarını analiz ediyoruz.
Doğrudan satış için şunlar geçerlidir: İnsanlar farkı görür. İşte bizim satış koçluğumuz tam da buna odaklanıyor, koçluk sürecinde ya kendi uzman danışmanlarımıza sizin satış konularınızla ilgili eğitim veriyor ya da sizin satış ekibinizi geliştiriyoruz. Temas noktalarında devreye giren çalışma arkadaşlarımızın aynı dili konuşmasına ve firmanızı optimum düzeyde temsil etmesine özen gösteriyoruz.
Müşterilerinizi satış kanalına veya hedef gruplara uygun satış materyalleriyle ikna edin. Biz kreasyon birimimizde bunu sizin için realize ediyor ve isteğe göre yeni materyalleri A/B- Testing yoluyla görünürlük ve anlaşılırlık açısından denetliyoruz. Bunun da ötesinde inovatif “üçüncü taraf“la cazip bir ikinci pazarlama imkanı usunuyoruz.
Aşama 2: Uygulama aşamasında doğrudan satışlar
30 yıllık tecrübemizden, doğrudan satışın, kişilerin markanızla ve ürünlerinizle çeşitli temas noktalarında samimi ve inandırıcı bir şekilde temas kurduğunda, her zaman en başarılı sonuçlara ulaşıldığını biliyoruz.
Promosyon kampanyaları ile etkinliklerde ve halka açık faaliyetlerde önceden tanımlanan gruplar ile aktif olarak etkileşim kuruyoruz. Kapıdan Kapıya bölümümüz, tüm hane halkı ile karşılıklı olarak görüşüyoruz ve ürünlerinizin ve hizmetlerinizin avantajlarını tanıtmak için konu üzerine uzmanlığımızı kullanıyoruz.
Bunu yaparken, “güven” ilkesini temel alıyoruz. Ne promosyonlarda ne de kapıdan satışlarda hedef kitlenizle yapılan sözleşmeleri (satın alma) tamamlamıyoruz. Bunun yerine, iletişim kurduğumuz kişilere teklifinizi düşünmek için yeterli zaman tanıyor, ikinci adımda İstanbul merkezli çağrı merkezimizden iletişim kuruyoruz.
Bu da, çağrı merkezi hizmetlerimizi Direct Scouts çok kanallı yaklaşımının bir parçası haline getiriyor.
DIRECT SCOUTS ÇOKLU KANALIN AVANTAJLARI-BİR BAKIŞTA KISA SÖZ
Satış kanalları ve müşteri temas noktaları arasında sağlam bağlantı
Satış kanallarını aşan çapraz ve üst sınıf ürün satış potansiyelleri
Az miktarda ilk yatırım ve başarı temelli fatura modeli sayesinde risk minimizasyonu
Tam hizmet satışı: tüm hizmetler tek elden
İki aşamalı karar süreci sayesinde daha fazla müşteri güveni
KPl’lar yardımıyla tüm kampanyanın bütün olarak ve yöntemlerin tek tek değerlendirilmesi
ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETLERİMİZİN YANI SIRA DIRECT SCOUTS ÇOKLU KANALLA DA İLGİLENİYOR MUSUNUZ?
O halde ücretsiz danışmanlık görüşmesine bir telefon çağrısı kadar yakınsınız. Bizle bağlantı kurun.