İSTER TELEFONLA İSTER YAZILI OLARAK. HER BİR MÜŞTERİ İLİŞKİSİ BİZİM İÇİN ÖNEMLİ.
Bir danışma görüşmesinde Inbound direkt hat ve outbound telefonla aktif bir satış çağrısının ortak yönü nedir? Müşterileriniz sık sık kişisel olarak firmanızı temsil eden bir insanla ilk kez bağlantı kurar. İşte çağrı merkezi temsilcilerimizin çalışmasını özendiren nokta tam da budur. Onlar dijitalleşme ve otomasyon çağında kişisel diyaloğun gözden kaçırılmamasının ne denli önemli olduğunu biliyorlar.
Direct Scouts bu sorumluluk gerektiren göreve yıllar öncesinden kendini adadı. O zamandan beri çağrı merkezi hizmetlerimizi inşa ettik, genişlettik, optimize ettik ve müşterilerimizin ihtiyaçlarına göre uyumladık. Bugün orta ölçekli firmalara ve gruplara çağrı merkezi hizmetlerinde geniş bir yelpaze sunuyoruz.
ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETLERİMİZE GENEL BAKIŞ
INBOUND
Müşterilerin ve ilgili gruplarının telefonla çözüm ve satış odaklı bireysel bakımı.
OUTBOUND
Güven uyandırma ve satışın arttırılması yönünde aktif ve satış odaklı telefon görüşmesi.
WRITTEN SERVICES
Süreç optimizasyonu ve maliyet tasarrufu için yazılı müşteri iletişimi, doküman yönetimi & Lettershop.
EN BÜYÜK YARAR YERİMİZ
Iİstanbul öteden beri çağrı merkezi için cazip bir yer olarak biliniyor. Direct Scouts kendi açısından Türkiye’nin bu merkezindeki bir çok yer avantajını bilen ve bundan yararlanan ilk kuruluşlardan biri oldu. Merkezimiz İstanbul’un son derece modern iş bölgesinde yer alıyor. Bu da sizin için beraberinde şu avantajları getiriyor: