DESTEKTE YARDIMA HAZIR. MÜŞTERİ DİYALOĞUNDA BAĞLAYICI. DANIŞMANLIKTA YETKİN.
Direct Scouts Inbound ile hiçbir çağrı cevapsız kalmıyor. Ama biz bir adım daha ileri gidiyoruz: 360 derece müşteri hizmetleri satıcılar ve ilgili grupları bireysel, yetkin ve çözüm odaklı yönetmek anlamına geliyor. Dijitalleşme ve otomasyon çağında uzun vadeli müşteri memnuniyeti, ek satış fırsatları ve insani bir imaj.
Almanca, İngilizce ve Türkçe dil alanlarını kapsayan müşteri hizmetlerinde, müşteri danışmanlığında, teknik destekte ve paydaşlarla iletişimde orta ölçekli firmaları ve grupları destekliyoruz. Bunun ötesinde kamusal sektör için çağrı yönetimini de üstleniyoruz.
Ve bütün bunları İstanbul’un merkezindeki modern çağrı merkezimizde gerçekleştiriyoruz. Yerimizin beraberinde getirdiği pek çok avantajdan yararlanıyorsunuz: kalite düzeyiyle işçilik maliyetleri arasındaki mükemmel ilişki, hedef pazarlarınız için kusursuz dilsel bilgiler ve müşterilerinizin telefonda hemen hissedeceği olağanüstü pozitif bir zihniyet.
MÜŞTERİ HİZMETİ
Customer-Service Inbound
Telefonla doğrudan ilk bağlantıdan hizmet konularının yanıtlanmasına ve şikayet ve yakınma yönetimine kadar.
Direct Scouts Plus:
MÜŞTERİ HİZMETİ
MÜŞTERİ HİZMETLERİ
Potansiyel bir müşteriyle ilk bağlantı, bir yakınma karşısında duyarlı yaklaşım, bir şikayet karşısında en uygun çözüm – insanlar telefona uzandıklarında müşteri hizmetleriyle karşılaşır. Müşteri hizmetlerimizin hedefi, bizi arayan her bir kişinin bireysel ihtiyaçlarına optimum düzeyde yönelmenin ve bu süreçte onların kurumsal çıkarlarını uygun ve inandırıcı bir biçimde temsil etmenin altında kalmıyor.
İstanbul ofisindeki nitelikli çağrı merkezi ekibimiz müşterilerine sipariş sürecinde üstün bir yaklaşımla yol gösteriyor, direkt hatla kapsamlı bir telefon servisi veriyor, her türden yakınma ve şikayet başvurularını yönetiyor ve bunun da ötesinde, sözgelimi sigorta sektörü gibi, hasar vakalarına da bakıyor.
Direct Scouts Inbound- müşteri hizmetleri Almanca, İngilizce ve Türkçe dil alanlarında hizmetinizdedir. Müşterilerimize ağırlıklı olarak anadil düzeyinde mükemmel dil becerisinin yanı sıra çağrı merkezi temsilcilerimizin hedef pazarlara yönelik gerçekleştirdikleri hazırlık ve onların alışkanlık haline getirdikleri uygulamaları, kültürel özellikleri ve sözel görgüleri konusunda da garanti veriyoruz.
Ozan Ün Inbound alan “müşteri hizmetleri”nde sizin kişisel muhatabınızdır.
MÜŞTERİ DANIŞMANLIĞI
Customer-Care Inbound
Açıklama gerektiren ürünler, büyük ürün çeşitliliği ve karmaşık hizmetler için telefonda danışmanlık.
Direct Scouts Plus:
KUNDENBERATUNG
MÜŞTERİ DANIŞMANLIĞI
Telefonla danışma almak isteyen ve bu nedenle bizzat ahizeye uzanan bir müşterinin beklentisi yüksektir. Böyle bir müşteri göz hizasında bir görüşme, doğru ürün veya doğru hizmet seçiminde kendisini yetkin bir biçimde destekleyecek ve aklındaki tüm diğer adımları başlatacak bir muhatap arar. Inbound müşteri bakım hizmetleri ekibimizin hedefi, her müşteriye optimum düzeyde danışmanlık vermek ve bu süreçte firma tarafından önceden belirlenmiş hedefleri sürekli göz önünde bulundurmaktır.
Bu amaçla İstanbul ofisindeki Inbound çağrı merkezi ekibimize önce ayrıntılı bir biçimde eğitim veriyor ve sizle birlikte görüşme ve satış açısından önem taşıyan eşsiz noktaları veya benzersiz özellikleri ortaya çıkarıyoruz. Böylelikle müşterilerinizle dürüst bir danışmanlık görüşmesi yürütmeyi ve onları hedef odaklı bir yaklaşımla alıcı yolculuğunun bir sonraki aşamasına taşımayı başarıyoruz.
Direct Scouts Inbound müşteri danışmanlığı Almanca, İngilizce ve Türkçe dil alanlarında hizmetinizdedir. Müşterilerimize ağırlıklı olarak anadil düzeyinde mükemmel dil becerisinin yanı sıra ürününüzle veya hizmetinizle yoğun bir tartışmanın da garantisini veriyoruz. Bunun da ötesinde çağrı merkezimizin müşteri bakım hizmetleri temsilcileri firmanızın pazar ve rekabet durumuna aşina oldukları için arayanların ihtiyaçlarına daha iyi yönelmeyi başarıyor.
Ozan Ün Inbound alan”müşteri hizmetleri“nde sizin kişisel muhatabınızdır.
TEKNİK DESTEK
User- and Service-Helpdesk
Doğrudan firma hattından yatırımcıların telefonla bakımına ve PR departmanına kadar
Direct Scouts Plus:
TEKNİK DESTEK
TEKNİK DESTEK
Başka özelliklerin yanı sıra müşteri hizmetlerinizi birinci sınıf teknik destek üzerinden tanımlıyor musunuz veya gelecekte hizmet lideri olarak algılanmak istiyor musunuz? O halde Direct Scouts kullanıcı ve hizmet yardım masasına hoş geldiniz. İşte temel ilkemiz: hiçbir teknik sorun çözümsüz değildir, bizi arayan hiç kimse sizin ürününüze mükemmel destek almadan yalnız bırakılmaz.
İstanbul ofisindeki kullanıcı ve hizmet yardım masası ekibimiz teknik destek konusunda sürekli müşteri ve çözüm odaklı düşünmekte ve davranmaktadır. Biz hataların giderilmesinde destek veriyor, bizi arayanlara yeni yazılım ve donanım kurulumunda yol gösteriyor ve ürünleriniz hakkında gelen tüm soruları yetkin bir biçimde yanıtlıyoruz. Üstelik bunu isteğe bağlı olarak çeşitli hizmet düzeyi düzlemlerinde yapıyoruz – standart prosedürlerden tutun, tamamen özel destek durumları gerektiren uzman desteğine kadar.
Direct Scouts Inbound teknik desteği Almanca, İngilizce ve Türkçe dil alanlarında hizmetinizdedir.
Müşterilerimize ağırlıklı olarak anadil düzeyinde mükemmel dil becerisinin yanı sıra ürün desteğiniz ve hizmet düzeyi anlaşmalarınızda ortaya çıkan bireysel meydan okumalar için yoğun bir hazırlık yapma garantisi veriyoruz.
Ozan Ün Inbound alan “teknik destek“te sizin kişisel muhatabınızdır.
İLGİLİ GRUPLARIN BAKIMI
Stakeholder Care Services
Doğrudan firma hattından yatırımcıların telefonla bakımına ve PR departmanına kadar
Direct Scouts Plus:
PAYDAŞ GRUPLARININ BAKIMI
PAYDAŞ GRUPLARININ BAKIMI
Özel paydaş grupları iyi düşünülmüş iletişim süreçleri ve yüksek nitelikli, saygılı, nazik bir çağrı merkezi ekibi talep etmektedir. Bu noktada her çağrı firmanın piyasa değerini etkileyebilir. Bunun bilincindeyiz. Bu nedenle paydaşlarla doğrudan diyalog için sadece en iyi çağrı merkezi temsilcilerimizi devreye sokuyoruz.
İstanbul ofisindeki paydaş bakım hizmeti ekibimiz seçilmiş kişilerden oluşuyor, yılların deneyimiyle çeşitli Inbound hizmet alanlarında faaliyet gösteriyor ve düzenli olarak gruplar için çalışıyor. Tüketici sorgularıyla kurulan duyarlı ilişki de tıpkı yatırımcıların telefonla yapılan bakımı ve basın temsilcileriyle göz hizasında kurulan iletişim gibi hizmet yelpazesinin bir parçasını oluşturuyor.
Direct Scouts paydaş bakım hizmeti temsilcileri Almanca, ingilizce ve Türkçe dil alanlarında uzmandır. Müşterilerimize ağırlıklı olarak anadil düzeyinde mükemmel dil becerisinin yanı sıra firmanızın çıkarlarını derinlemesine anlama ve paydaşlara özel bir hitap tarzının garantisini veriyoruz.
Ozan Ün Inbound alan”çıkar gruplarının bakımı“nda sizin kişisel muhatabınızdır.
KAMUSAL SEKTÖR İÇİN HİZMETLER
Public Services
Yurttaşların telefonundan telefon santraline ve turistik enformasyona kadar
Direct Scouts Plus:
KAMU SEKTÖRÜNE YÖNELİK HİZMETLER
KAMU SEKTÖRÜNE
YÖNELİK HİZMETLER
Kamu hizmetleri sağlayıcıları da artık daha güçlü bir biçimde hedef gruplarıyla hizmet odaklı ileteşime yöneliyor. Gerek kent yönetimleri ve belediyeler gerekse onlara bağlı kamu kuruluşları, imajları önemli ölçüde yurttaşlarla ve ilgililerle doğrudan iletişime bağlı olan bağımsız markalar haline gelmiş durumdalar. Biz kamu sektörünü anlıyor ve her görüşmeyi ciddiye alıyoruz.
İstanbul ofisindeki kamu hizmetleri ekibimiz kamu hizmetleri sağlayıcıları ve kuruluşlarını titizlik ve büyük bir incelikle destekliyor – ister vatandaşların telefonlarının karşılanmasında ister kamu dairelerindeki telefon merkezlerinde olsun. Biz bunun da ötesinde pazarlama firmalarına, kenti veya bölgeyi turistlerle doğrudan telefon görüşmesinde optimum bir ölçüde temsil etmek yönünde yardımcı oluyoruz.
Direct Scouts kamu hizmetleri Almanca, İngilizce ve Türkçe konuşulan dil alanlarında uzmandır. Müşterilerimize ağırlıklı olarak anadil düzeyinde mükemmel dil becerisinin yanı sıra yurttaşlara ve turizm ilgililerine olağanüstü hizmet odaklı bir tutumun garantisini veriyoruz.
Ozan Ün Inbound alan”kamu sektörü hizmetleri“nde sizin kişisel muhatabınızdır.
INBOUND ÇAĞRI MERKEZİ ÇÖZÜMLERİMİZLE İLGİLENİYOR MUSUNUZ? İLK DANIŞMA İÇİN ŞİMDİ BİR RANDEVU ALIN.
Sizle birlikte Inbound potansiyellerini analiz ediyor ve size başarıya bağlı fatura modelimiz temelinde somut bir teklif sunuyoruz.