SATIŞTA VERİMLİ. MÜŞTERİ BAKIMINDA SEMPATİK. POTANSİYEL ANALİZİNDE GÜVENİLİR
Direct Scouts Outbound müşterileri ve onların güvenlerini inşa ediyor – sürekli olarak ve satış hedeflerine odaklanarak. Telefon görüşmelerindeki büyük tecrübemizle satışlarınıza yeni perspektifler kazandırıyor ve müşteri ilişkilerinizi yoğunlaştırıyoruz. Bunu da hotline botlar veya standart yöntemleri kullanmaksızın yapıyoruz.
Biz telefonla satış, müşteri hizmetleri, müşteriyi yeniden edinme, piyasa araştırması & adres-yeterlilik ve talep yönetimi dallarında Almanca, İngilizce ve Türkçe dil alanlarındaki orta ölçekli firmaları ve grupları destekliyoruz.
İstanbul’daki çağrı merkezimizin sayısız avantajından yararlanın. Temsilcilerimizin niteliğiyle işçilik maliyetleri arasındaki çekici ilişki, hedef pazarlarınız için mükemmel dilsel bilgiler ve özellikle hizmet odaklı bir zihniyet bizi Avrupa alanındaki en çekici Outbound çağrı merkezlerinden biri yapıyor.
TELEFON SATIŞI
Satış hizmetleri
Satış için randevu yönetiminden potansiyel ve yeni müşteri adinmekten müşteriyi bağlamaya kadar.
Direct Scouts Plus:
TELEFONLA SATIŞ
TELEFONLA SATIŞ
İster satış desteği, ister bağımsız satış süreci olsun: biz başarılı bir satış için sizin partneriniz konumundayız. Outbound satış hizmetlerimizle arka ofisinizi destekliyor ve telefon satışıyla ilgili bütünsel bir hizmet yelpazesi sunuyoruz. Bu süreçte hedeflerimiz, ürünlerinizin satışını ve hizmetleri kalıcı bir biçimde arttırmayı ve potansiyel müşterilerde olabilecek en iyi ilk izlenimi yaratmayı içeriyor.
İstanbul ofisindeki deneyimli Outbound satış hizmetleri ekibimiz hem satış randevularını hem de randevu yönetimini üstleniyor. Telefonla aktif bir öncülük yapıyor, Outbound uzmanlığımızla B2C ve B2B olmak üzere yeni müşteriler kazanıyor ve onları uzun vadede sizin firmanıza bağlıyoruz. Ayrıca esneklik ve hız söz konusu olduğunda doğru zamanda sizin yanınızdayız, sözgelimi özel tekliflerin satışında.
Direct Scouts Outbound satış hizmetleri Almanca, İngilizce ve Türkçe dil alanlarında hizmetinizdedir. Müşterilerimize ağırlıklı olarak anadil düzeyinde mükemmel dil becerisinin yanı sıra telefonla satış ve çok çeşitli branşlar ve firma büyüklükleri için arka ofis alanında 10 yılı aşan bir deneyim garantisi veriyoruz.
Ozan Ün Outbound alan”telefonla satış“ta sizin kişisel muhatabınızdır:
MÜŞTERI HIZMETLERI
Müşteri hizmetleri outbound
Hoşgeldiniz çağrısından Cross- ve Up-Selling’e ve
yeni ürünler ve müşteri anketleri için bilgilendirme kampanyalarına kadar.
Direct Scouts Plus:
MÜŞTERİ DESTEĞİ
MÜŞTERİ DESTEĞİ
Satışınız yeni müşteriler kazanıyor – biz ise firmanıza uzun süre bağlı kalmaları için uğraşıyoruz. Telefonla müşteri desteği, yenilikçi yöntemle profil belirleme, cironun arttırılması ve müşteri memnuniyetinin güvence altına alınmasında en önemli kaldıraçlardan biridir. Bu süreçte hedefimiz telefonla doğrudan müşteri görüşmesiyle müşterinin güvenini kazanmak ve pekiştirmek yönündedir.
İstanbul ofisindeki iletişim uzmanı müşteri destek Outbound ekibimiz sizin yeni, henüz hassas olan müşteri ilişkilerinizi diyaloğa geçildiği andan itibaren sağlamlaştırıyor. Yeni müşterileri hoş geldiniz çağrıları ve geri aramalarla karşılıyor, görüşmelerimizde üst kategori ürün ve çapraz satış potansiyelini gün yüzüne çıkarıyor, düzensiz alıcıları abonelik yönünde teşvik ediyor ve müşteri için anlamlı olan ek hizmetler sunuyoruz. Bu süreçte yeni veya güncellenmiş ürün ve hizmetleri müşteri görüşmeleri çerçevesinde pazarlamaya yardımcı oluyor ve başka şeylerin yanı sıra müşteri memnuniyeti için anketler yapıyoruz.
Direct Scouts Outbound müşteri desteği Almanca, İngilizce ve Türkçe dil alanlarında hizmetinizdedir. Müşterilerimize ağırlıklı olarak anadil düzeyinde mükemmel dil becerisinin yanı sıra güvenilir müşteri ilişkileri yönünde çağrı merkezi temsilcilerimizin kapsamlı hazırlığı ve meslek içi eğitimi konusunda da garanti veriyoruz.
Ozan Ün Outbound alan”müşteri bakımı“nda sizin kişisel muhatabınızdır:
MÜŞTERI YENIDEN EDINME
Müşteri reaktivasyon hizmetleri
Müşteriyi yeniden edinme konseptinden açık telefon görüşmesine ve istikrarlı bir müşteri ilişkisinin geri dönüşüne kadar.
Direct Scouts Plus:
MÜŞTERİ GERİ KAZANMA
MÜŞTERİ GERİ KAZANMA
Eğer müşteriler sizin firmanıza karşı bir kez olumsuz duygular üretmişse veya zaten uzun zaman önce sizin ürünleriniz ve hizmetlerinizden vazgeçmişse, onları geri kazanmanın standart bir formülü yoktur. Biz engin deneyimimiz ve inceliğimizle gücenmiş müşterilerle bağlantıya geçiyor, eski müşterilerle ise bağlantıyı tazeliyoruz. Bu süreçte güven kaybının esas nedenlerini netleştirip ortaya çıkarmayı hedefliyoruz. Bu da ancak kişisel görüşme ve dinlemeyle oluyor.
İstanbul ofisindeki deneyimli ekibimiz müşteriyi kazanmak üzere yeniden etkinleştirme sürecinin her adımında size eşlik ediyor. Bu süreç ise telefon görüşmelerinden önce başlıyor. Sizle birlikte müşteriyi geri kazanma yönünde çağrı merkezi temsilcilerimize eylem opsiyonları veren ve onları optimum düzeyde görüşmeye hazırlayan bir konsept planlıyoruz. Ayrıca müşteriyi geri kazanma yönündeki görüşmeleri sadece en deneyimli çalışma arkadaşlarımız yürütüyor. Bu çalışma arkadaşlarımız başarılı bir biçimde güvenin yeniden kazanılmasından sonra artık gelecek vadeden bir müşteri ilişkisini de yeniden başlatıp müşterilerinizi kişisel olarak bakım sürecine alıyor, ta ki güven tam olarak kazanılana kadar.
Direct Scouts müşteriyi yeniden etkinleştirme bakımı Almanca, İngilizce ve Türkçe dil alanlarında hizmetinizdedir.
Müşterilerimize ağırlıklı olarak anadil düzeyinde mükemmel dil becerisinin yanı sıra müşterinin geri kazanılmasında deneyime dayalı üstün başarı hedefleyen bütünsel bir yaklaşımın garantisini de veriyor.
Ozan Ün Outbound alan”müşterinin geri kazanılması“nda sizin kişisel muhatabınızdır:
PİYASA ARAŞTIRMASI VE ADRES YETERLİLİK
Pazar & Adres hizmetleri
Pazar potansiyeli analizinden telefon anketlerine ve adres listesinin kurulması ve zenginleştirilmesine kadar.
Direct Scouts Plus:
PAZAR ARAŞTIRMASI VE ADRES YETERİLİLİK
PAZAR ARAŞTIRMASI VE ADRES YETERİLİLİK
Etkin satıştan önceki adım: sadece doğru pazarları ve hedef grupları teşhis edebilenler ürün ve hizmetlerini başarılı bir biçimde satabilirler. Ve tabii bir hedef grup tanımı somut adreslere dönüştürülebildiği sürece doğrudan satış yapabilirsiniz. Pazar araştırması ve adres yeterlilikte uzman Outbound ekibimizle birlikte satış sürecini kişisel bağlantıya geçmeden önce olabildiğinde verimli bir biçimde şekillendirmeyi hedefliyoruz.
İstanbul ofisindeki Pazar ve Adres Hizmetleri Birimimiz sizle birlikte bir pazar potansiyel analizi üzerinde çalışıyor ve bu analiz daha önceden sınırları belirlenmiş alanlarda gerçekleştirilen telefon anketlerine dayanıyor. Siz zaten en önemli pazarlarınızı teşhis etmiş miydiniz? O halde biz onları somutlaştıralım. Telefonla sizin için edindiğimiz veya tamamladığımız adres verilerinin yardımıyla.
Direct Scouts Pazar ve Adres Hizmetleri Almanca, İngilizce ve Türkçe dil alanlarında hizmetinizdedir.
Müşterilerimize ağırlıklı olarak anadil düzeyinde mükemmel dil becerisinin yanı sıra ölçülebilir telefon anketleri ve adres yeterlilikte güvenilir çalışmanın da garantisini veriyoruz.
Ozan Ün Outbound alan”pazar araştırması ve adres yeterlilik“te sizin kişisel muhatabınızdır:
TALEP YÖNETİMİ
Billing Services
Ödeme hatırlatmadan borçlularla telefon bağlantısına ve taleplerin ısrarla zorlanmasına kadar.
Direct Scouts Plus:
ALACAK YÖNETİMİ
ALACAK YÖNETİMİ
En güç konu budur: müşteriler vadesi geldiğinde fatura ödemelerini yapmıyorsa, bunun pek çok nedeni olabilir. Bir çok durumda bunun nedeni dikkatsizlik olabiliyor ki bu da müşteri ilişkilerine kalıcı bir zarar vermemelidir. Öte yandan alınmış hizmetlerin veya teslim edilmiş ürünlerin bedelini ödemek istemeyenlere, bu eylemlerinin sonuçları ısrarla hatırlatılmalıdır. Alacak yönetiminizi kişisel telefon görüşmeleri üzerinden ve bu süreçte müşteri ilişkilerinize kalıcı zararlar vermeden optimum düzeyde desteklemeyi hedefliyoruz.
İstanbul ofisindeki nitelikli tahsilat hizmetleri ekibimiz geciken ödemeleri dostane bir tutumla hatırlatmak üzere müşterilerinizle telefon bağlantısı kuruyor. Daha önce uyarıların yapılmış olması halinde biz kişisel görüşme üzerinden bu işin takipçisi olmaya devam ediyor ve temerrüde düşmüş müşterilerinizle düzenli olarak bağlantı kuruyoruz. Tahsil aşamasında bir adım daha atıyor ve sizin finansal haklarınızı sözel olarak net cümlelerle devreye sokuyoruz.
Direct Scouts alacak yönetimi Almanca, İngilizce ve Türkçe dil alanlarında hizmetinizdedir. Müşterilerimize ağırlıklı olarak anadil düzeyinde mükemmel dil becerisinin yanı sıra müşterilerinizle ilişkilerinizi zedelememeye özen göstererek devreye girme beceremiz konusunda da garanti veriyoruz.
Ozan Ün Outbound alan”alacak yönetimi“nde sizin kişisel muhatabınızdır:
OUTBOUND ÇAĞRI MERKEZİ ÇÖZÜMLERİMİZLE İLGİLENİYOR MUSUNUZ? İLK DANIŞMA İÇİN ŞİMDİ BİR RANDEVİ ALIN.
Sizle birlikte outbound satışı optimize ediyor ve size başarıya bağlı fatura modelimize dayanan somut bir teklif sunuyoruz.